KOORDINATOR/ADMINISTRATIV MEDARBEJDER der er systematisk arbejdende og meget struktureret, og derfor kan håndtere mange bolde i luften på en gang
Du trives i en alsidig stilling med mange forskellige opgaver
Stillingsbeskrivelse:
Stillingen er administrativ og med mange bolde i luften på én gang. Din overordnede opgave er nemlig at holde styr på alle trådene i virksomhedens projekter – både før, under og efter udførelsen af opgaverne hos kunderne. Der er tale om en nyoprettet stilling, som du i høj grad får mulighed for selv at præge.
En stor del af dit arbejde kommer til at omhandle projektadministration og dokumenthåndtering. Du står for oprettelse af sagsmapper på projekter og arbejdskort til medarbejdere i Smartday og sikrer, at sagsmapperne altid er opdateret med alle relevante dokumenter – dvs. huloversigter, som du selv udarbejder, borerapporter, fakturaer, fotodokumentation m.v. Samtidig får du ansvaret for, at alle data vedrørende en sag løbende håndteres, scannes og arkiveres systematisk.
I det daglige kommer du til at arbejde tæt sammen med både dine kolleger på kontoret, kunderne og vandteknikerne i marken. Sidstnævnte er du i dialog med, når du skal oprette arbejdskort og sikre, at alle arbejdskort er udfyldt samt når du koordinerer deres uddannelser og kurser og registrerer sygefravær m.v. Med kunderne er du blandt andet i kontakt med, når de skal varsles i forbindelse med ledningsrenoveringer.
Da stillingen er meget alsidig og branchespecifik i forhold til arbejdsopgaverne, vil du naturligvis blive oplært inden for de områder, du ikke har kendskab til i forvejen.
Da du bliver en del af et mindre team på kontoret, må du ikke være for fin til noget. Du deltager derfor gerne i de daglige opgaver, der er med til at få hverdagen til at glide.
Du tilbydes:
En alsidig stilling i en mindre, men meget velkonsolideret virksomhed i løbende udvikling.
Løn:
Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer.
Egenskaber:
Du er en meget omhyggelig og struktureret person med et godt overblik, som både er god til at arbejde selvstændigt og som en del af et team.
Du bliver en del af en hverdag, hvor tempoet er højt, opgaverne mange, og samarbejdet vigtigt – men hvor der også er plads til humor og fleksibilitet.
Erhvervserfaring:
Du forventes at have erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med en bred vifte af administrative opgaver.
Uddannelser:
Det kunne være en fordel, men er ikke et krav, at du har en uddannelsesmæssig baggrund som teknisk designer.
Sprogkunder / EDB:
Du er vant til at arbejde med IT, og har du kendskab til Navision, AutoCAD, Handymann og Digibor, er det en fordel – dog uden at være et krav.
Desuden forventes det, at du har et almindeligt godt kendskab til Outlook, Word og Excel.
Virksomhedsbeskrivelse:
SHT Vand & Miljø ApS er en teknikoperatør, der har specialiseret sig i at sikre, at det rene danske grundvand når frem til forbrugeren i så høj en kvalitet som muligt. Det er de ikke alene om at kunne, men når det samtidig sker under hensyntagen til stadigt skrappere lovkrav til behandlingen af vandet – f.eks. Drikkevandsbekendtgørelsen – er der ikke mange, der kan sammenligne sig med SHT Vand & Miljø.
Virksomheden er kendt for at gå til opgaverne med lang erfaring, dyb viden og effektivt værktøj. Det sikrer den rigtige løsning, som tager højde for lovgivning, materialer, logistik, geologi og biologi. Derfor kan man gøre tingene rigtigt første gang og drive en sund forretning.
Virksomheden har oplevet vækst og har fordoblet deres omsætning flere år i træk. Og naturligvis – som udmærkelsen forudsætter – har de geninvesteret i nyt, moderne udstyr, der bevirker, at man hele tiden er i front, når det gælder nye løsninger.
Der er i dag ca. 16 ansatte, og da virksomheden er i vækst, forventes dette antal at stige betydeligt i de kommende år. Virksomheden er netop flyttet til et nyt, flot firmadomicil beliggende i Jyllinge.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43 43 40 60.
Arbejdssted:
Jyllinge
Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen
Ansøgning:
Indsendes snarest.
Vi indkalder løbende kandidater til samtale.
Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.
Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.
Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.