ØKONOMIKONSULENT (besat)
Du kommer til at arbejde på tværs af afdelingen med mange forskellige opgaver inden for økonomi og regnskab
Stillingsbeskrivelse:
Du indgår i et velfungerende team bestående af 3 erfarne økonomikonsulenter, der sidder med hver sit ansvarsområde, men som er gode til at hjælpe hinanden. Du vil få egne ansvarsområder men, når du er kommet godt ind i jobbet, forventes du også at kunne hjælpe nogle af dine kollegaer med deres arbejdsopgaver.
Økonomikonsulenterne er en del af økonomi- og administrationsteamet, som inklusiv dig består af 6 kollegaer og en nyansat regnskabschef. I hele Administrationsafdelingen, som du er en del af, er der i dag 16 ansatte.
Sammen med de øvrige i teamet håndterer du kreditorstyring og finansbogholderi, og står således for kontering og bogføring af finansbilag, samt kontrol og opfølgning på bogføring. Du står for diverse opkrævninger og er løbende med til at optimere arbejdsgange og procedurer.
I tæt samarbejde med dine øvrige kollegaer og regnskabschefen, som du også refererer til i det daglige, bidrager du til udarbejdelse af kvartals- og årsregnskabet.
I afdelingen tilstræber man på at sikre fleksibilitet i samarbejdet mellem dig og dine nærmeste kollegaer. Derfor vil du komme til at arbejde lidt på tværs af afdelingen og lidt efter lidt få indsigt i nogle af dine kollegaers opgaver, for dermed bedre at kunne sikre, at opgaverne bliver håndteret både i dagligdagen og i ferieperioder.
Opgaverne, som du kommer til at sidde med, vil så vidt det er muligt, blive tilpasset dine interesseområder.
Du tilbydes:
Du bliver en del af en meget speciel organisation, hvor man vægter faglighed højt, og hvor alle bidrager til at have det godt sammen og interesserer sig for hinanden. Der er frokostordning med betalt frokostpause, mulighed for hjemmearbejdsdage op til to dage om ugen og mange fællesaktiviteter på tværs af organisationen.
Løn:
Du tilbydes en fast løn efter kvalifikationer, en attraktiv pensions- og sundhedsordning, mobil og meget mere.
Egenskaber:
Du er en struktureret, detaljeorienteret og omhyggelig person, der god til tal og god til at planlægge din arbejdsdag og prioritere dine opgaver.
Samtidig er du fleksibel, hjælpsom og trives både med at arbejde meget selvstændigt og tage ansvar for egne opgaver og arbejde som en del af et team. Du er udadvendt, serviceminded og fleksibel.
Erhvervserfaring:
Du har minimum 2 års erfaring fra en regnskabsafdeling eller en revisor.
Vigtigst er det, at du har beskæftiget dig med forskellige typer regnskabsmæssige opgaver.
Uddannelser:
Vi er meget åbne for forskellige uddannelsesmæssige baggrunde.
Sprogkunder / EDB:
Du taler og skriver dansk og engelsk på et godt niveau. Du er vant til at arbejde med IT, er en erfaren bruger af Ms Office Pakken, herunder Excel.
Det er en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med Navision eller Business Central.
Virksomhedsbeskrivelse:
Landsbyggefonden er en selvejende institution, der er stiftet af almene boligorganisationer og oprettet ved lov. Formålet er at fremme det almene byggeris selvfinansiering. Almene boliger er en del af det danske velfærdssamfund. Målet er at tilbyde kvalitetsboliger til mennesker af alle slags - til en overkommelig pris, og på samme tid give de almene lejere en mulighed for at påvirke deres egne boligforhold gennem boligafdelingens beboerdemokrati. Den almene boligsektor drives gennem et non-profit-princip - og stiler mod fysisk, økonomisk og social bæredygtighed. Landsbyggefondens Administrationsafdeling, som du bliver en del af, varetager en lang række opgaver af administrativ karakter og forvaltning af sagsområder, som er unikke for Landsbyggefonden. Forvaltningen omfatter bl.a. tilsagnsgivning, administration af långivning til det almene nybyggeri, drift af boligportalen og huslejeregistret, selvbetjeningsløsningen, lånindberetning m.v. Landsbyggefonden varetager også Byggeskadefondens regnskab, budget og økonomi og afdelingen ledes af en Administrations- og udviklingschef, som refererer til direktionen. Der er i dag ca. 70 medarbejdere tilknyttet fonden, som administrerer knap 50 mia. kr.
Du kan evt. læse mere om Landsbyggefonden her: www.lbf.dk
Har du yderligere spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst Profilpartners på tlf. 43 43 40 60.
Arbejdssted:
København
Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen
Øk. konsulen Regnskabsmedarbejder /230
Ansøgning:
Indsendes snarest.
Vi indkalder løbende kandidater til samtale.
Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.
Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.
Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.