REGNSKABSANSVARLIG (besat)

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Du får ansvaret for alt vedrørende økonomi og regnskab i et eller flere nordiske salgsselskaber

Stillingsbeskrivelse:
Virksomheden, som du bliver en del af, er på en spændende vækstrejse med kraftig ekspansion i de nordiske lande. Du får en unik mulighed for at komme med på denne spændende rejse, som en del af regnskabsafdelingen.

Du får derfor en alsidig stilling, hvor du - med reference til virksomhedens CFO - kommer til at sidde med ansvaret for en bred vifte af opgaver inden for økonomi & regnskab. Regnskabsafdelingen består i dag af 5 personer, der håndterer alle opgaver inden for økonomi & regnskab i relation til de danske og nordiske selskaber.

Du starter med at få ansvaret for ét selskab og efterhånden, som du kommer ind i jobbet, vil du få mulighed for at få ansvaret for flere selskaber. I den forbindelse arbejder du både med debitor- og kreditorstyring, finansafstemninger, momsafstemninger, diverse indberetninger til det offentlige, fortoldning, scanning/håndtering af leverandørfakturaer m.v.

Foruden at du varetager de daglige opgaver, som kommer ind, er du også ansvarlig for udarbejdelse af månedsregnskaber, ligesom du sikrer, at årsregnskabet ligger klar til revisor.

Du får derfor en bred kontaktflade både til kunder og leverandører samt til dine kollegaer i de øvrige nordiske lande.

Som en del af en succesrig virksomhed i vækst, bidrager du aktivt til løbende at få systematiseret og strømlinet diverse arbejdsprocesser i tæt samarbejde med virksomhedens CFO og de øvrige dedikerede kollegaer i afdelingen.

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling i en spændende virksomhed i rivende udvikling, hvor du vil få god mulighed for at få råderum i det daglige og medindflydelse på virksomhedens udvikling.

Løn:
Du får en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer og derudover pensionsordning, sundhedsforsikring og mulighed for frokostordning.

Egenskaber:
Vi søger en analytisk person med god forståelse for både tal og IT, der samtidig er engageret, omhyggelig og stabil.

Du er arbejdsom og selvstændigt arbejdende og samtidig en god teamplayer, der er vedholdende og ihærdig, men også serviceminded og proaktiv i din tilgang til at få opgaverne løst.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet med mange forskellige opgaver inden for økonomi og regnskab og gerne i en international vækstvirksomhed.

Uddannelser:
Vi er meget åbne overfor forskellige uddannelsesmæssige baggrunde.

Sprogkunder / EDB:
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og har en god forståelse for de nordiske sprog.

Det daglige arbejde foregår primært i Microsoft C5 og Excel. Desuden bruges Palette til håndtering af kreditorfakturaer og godkendelses flow.

Erfaring inden for disse systemer og et godt kendskab til MS Office Pakken med fokus på Excel, er en fordel.

Virksomhedsbeskrivelse:
Vores kunde en nordisk IT-grossist med hovedkontor og eget lager i Danmark og salgskontorer i Norge, Sverige og Finland og flere lande vil løbende komme til. Virksomheden distribuerer produkter til nogle af Nordens største forhandlere.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: +45 43434060.

Arbejdssted:
Nordsjælland

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Regnskabsansvarlig/81623

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.