ALL-ROUND BOGHOLDER – fuldtid eller 32 timer/uge i internationalt akademisk miljø (besat)

Vil du være en del af en international virksomhed med et akademisk miljø?

Stillingsbeskrivelse:
Som virksomhedens bogholder vil du få en bred rolle med ansvar for økonomiske opgaver på tværs af virksomhedens selskaber.

Dine primære arbejdsopgaver vil omfatte:

• Bogføring og afstemninger

• Kreditor- og debitorstyring

• Månedsafslutning og klargøring af regnskabsdata

• Moms- og skattehåndtering

• Kontakt til revisorer og myndigheder

• Ad hoc-opgaver inden for økonomi og regnskab

Du tilbydes:
Et nyt spændende arbejde med gode udviklingsmuligheder for den rette. Arbejdspladsen er fleksibelt indstillet.

Løn:
Løn efter kvalifikationer samt pension m.v.

Egenskaber:
Du er en person, der går op i at levere et godt stykke arbejde og du har en positiv og fleksibel tilgang til opgaver.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring med bogholderi i en international virksomhed og har kendskab til gældende regnskabs- og momsregler. Dertil kommer at du har evnen til at arbejde selvstændigt og struktureret.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for regnskab eller andet relevant.

Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale og er god til IT.

Virksomhedsbeskrivelse:
Vores kunde ønsker at være anonym, men er en international virksomhed med 100 ansatte hvoraf de ca. 50 er ansat i Danmark.

Arbejdssted:
København K

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Bogholder KBH K

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.